Administratief medewerker Crediteurenadministratie (tijdelijk) #KRTZ8233195

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 mei 2023
Reageren tot 17 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Beverwijk
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 november 2023
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €3.000 - 3.500 €2.500 - 3.000 Marktconform per maand
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Administratief medewerker-Crediteurenadministratie (32 – 40 uur) 

Locatie: omgeving Beverwijk
Startdatum: zsm
Einddatum: 30 november 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 40 uur
ZZP mogelijk: Nee (payroll contract)

Sluitingsdatum: 18 mei 2023 om 16:00 uur

Bij deze rol kom je te werken in een team dat bestaat uit 18 fte. Ons team bestaat uit de Manager, 3 teamleiders en 14 AP Accountants. Wij verzorgen de Crediteurenadministratie voor vier entiteiten binnen Nederland en verwerken ongeveer 260.000 leveranciers facturen. Ook zijn wij verantwoordelijk voor het uitbetalen van onkostendeclaraties van alle medewerkers werkende voor deze entiteiten.

Functie-omschrijving

Voor de financiële afdeling Accounts Payable zijn we op zoek naar een Medewerker Accounts Payable. We zoeken een enthousiaste collega en kennisdrager van het Purchase to Pay proces. Dit doe je samen met een gezellig team van collega’s waar flexibel werken, en daarmee gedeeltelijk ook vanuit huis, volledig is ingebed. Door de vele transacties is het een uitdagende functie en lever je direct meerwaarde voor de organisatie. Het vereenvoudigen en verbeteren van het werk door digitalisering en automatisering binnen het Purchase to Pay proces hoort ook bij je werk. Er worden initiatieven van je verwacht richting andere teams en Inkoop. De werkzaamheden van team focussen zich op de initiële vastlegging van de inkoopfacturen. Dit vindt plaats door geautomatiseerde scanning waar vervolgens validatie op plaats moet vinden en data meegegeven moet worden aan de facturen ter verwerking in ons boekhoudkundige systeem SAP. Kennis van BTW coderingen, wettelijke factuureisen zijn dan ook belangrijke elementen in het werkproces. Het betreft een dynamische functie waarin geen dag hetzelfde zal zijn, je staat op de werkvloer van nu en ontwerpt mee aan de toekomst van morgen. Je voert uit, borgt het proces van vandaag en ontwerpt dat van morgen.

 

FUNCTIE EISEN / – WENSEN:

  • Maximaal salarisindicatie voor deze functie is €3225 obv 40 uur;
  • Een afgerond MBO3 diploma in een financiële richting.
  • Minimaal 1 jaar ervaring met crediteurenadministratie bij een Corporate organisatie.
  • kennis en ervaring van Accounts Payable, Accounts Receivable of Creditmanagement en de administratieve processen hierbij.
  • Kennis van SAP Fi, MM en Microsoft Office is een sterke pre.
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal is een must.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 40 uur.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Tiel    Uiterste reactiedatum: 30 okt 2024    Expertise: Administratief medewerker
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 28 okt 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Woordvoerder, Overig (Communicatie)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 okt 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 14 nov 2024    Expertise: Management (Communicatie & PR), Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)

Onze partners