Project secretaresse / Projectassistent (tijdelijk) – Eindhoven #KRTZ3943926

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 juli 2023
Reageren tot 6 juli 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 8 september 2024
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 35 Marktconform per uur
Salaris €2.500 - 3.000 €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Projectsecretaresse / Projectassistent (24 – 32 uur) 

Locatie: Eindhoven
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 -32 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal all-in tarief €35,-
Projectdetachering: Ja

Sluitingsdatum: 6 juli 2023 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een ervaren Administratief-secretarieel/ Project ondersteuner

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Het ondersteunen van het management;
  • Agendabeheer van het mt (3 personen);
  • Afspraken en TMs inplannen, beheren. Bijvoorbeeld Bila, sollicitaties, startgesprekken, etc.
  • Administratieve ondersteuning MT;
  • Overleggen/evenementen/(thema)bijeenkomsten inplannen, notulen maken, eventuele gasten uitnodigen;
  • Het verrichten van project ondersteunende taken;
  • Invoeren van opdrachtorders;
  • Draagt zorg voor secretariële taken als; Kaarten bij verjaardag, ziekte, geboorte, overlijden, etc.
  • Bloemetje bij jubileum. Cadeaubonnen;
  • Het opbergen (digitaal) van stukken volgens vastgestelde instructies;
  • Het in overleg met direct leidinggevende en medewerkers uitvoeren van overige werkzaamheden;
  • Organiseren en plannen van overleggen;
  • Administratieve ondersteuning Projectleiders;
  • Verwerking van notulen en correspondentie;
  • Voert overleg met Afdelingshoofd en Teamleiders ter afstemming van te plannen overleggen en gesprekken;
  • Voert overleg met de financieel adviseur over de begroting begrotingswijzigingen en de jaarrekening;
  • Overleg met collega’s andere afdelingen ivm organiseren overleggen, regelen kaarten, lunch, etc.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Indicatie salaris is maximaal €3100,- bruto obv 40 uur.
  • Tarief is all-in maximaal €35,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • MBO 4 niveau (administratief secretarieel) + aanvullende opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring, 3-5 jaar als secretaresse en/of Aantoonbare werkervaring, 3-5 jaar als Project ondersteuner;
  • Accuraat
  • Proactief, flexibel, klant -en resultaatgericht
  • Benaderbaar en zichtbaar op de afdeling;
  • Zelf organiserend vermogen en dienstverlenend met goede contactuele eigenschappen;
  • Kennis van Microsoft Office/Teams
  • Affiniteit met geautomatiseerde systemen;
  • Affiniteit met projectmatig werken;
  • Ervaring binnen overheid;
  • Kortom- Veelzijdig en Assertief!

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 sep 2024    Expertise: Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Zeeland    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: Monteur
Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)

Onze partners