Medewerker KCC (tijdelijk) – Eindhoven #KRTZ7097534

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 augustus 2023
Reageren tot 27 augustus 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 25 oktober 2024
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker KCC (32 uur) 

Locatie: Eindhoven 
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Nee
Projectdetachering mogelijk: Ja,(maximaal bruto is €2388 obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 28 augustus 2023 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een: KCC Medeweker voor het afhandelen van klantencontacten per telefoon (email later), chat en het gastteam. Als medewerker klantcontactcentrum ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze inwoners, bedrijven of instanties. Zij bellen jou met vragen. Dit kan op allerlei vlakken liggen; zoals vragen over een rijbewijs of paspoort, of over een brief die vanuit de organisatie verstuurd is. Ook bellen inwoners vaak met vragen als er ontwikkelingen in de stad zijn. Jij probeert de vraag van onze inwoners zo goed mogelijk te beantwoorden of verbindt door naar de juiste afdeling. Binnen het KlantContactCenter (KCC) wordt 70 % van alle telefoontjes bij het eerste contact direct afgehandeld. Klantvriendelijkheid is vanzelfsprekend voor jou. Wij zijn op zoek naar medewerkers die 28 uur per week beschikbaar zijn op basis van een maandplanning. In overleg kan gevraagd worden om meer uren te werken bijvoorbeeld in de vakantie of op piekmomenten.

Wat ga je doen?

  • Je beantwoordt telefoontjes over verschillende onderwerpen. Je wordt getraind door een senior medewerker in-house, deze training wordt ondersteund door een e-learning module;
  • Je beantwoordt ook vragen via de chat, social media of email wanneer je voldoende ingeleerd bent.  

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding.
  • Wij staan open voor mensen met verschillende achtergronden en studierichtingen.
  • Klantvriendelijkheid is voor ons het belangrijkste, maar als je al ervaring hebt in een callcenter is dat een pré.
  • Naast Nederlands spreek je ook Engels
  • Je staat klanten vriendelijk te woord, hebt een representatieve uitstraling en zet je in om een vraag snel en passend te beantwoorden of door te verwijzen;
  • Je kunt goed met geautomatiseerde systemen overweg, zodat je vragen efficiënt en accuraat kunt afhandelen;
  • Je bent flexibel inzetbaar.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 36 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Tiel    Uiterste reactiedatum: 30 okt 2024    Expertise: Administratief medewerker
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 28 okt 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Woordvoerder, Overig (Communicatie)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 okt 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 14 nov 2024    Expertise: Management (Communicatie & PR), Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)

Onze partners