Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht:Â Servicedeskmedewerker ITÂ (36 uur)Â
Locatie: omgeving Rotterdam
Startdatum: 15 april 2024
Einddatum: 14 oktober 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja
Uiterste reactiedatum: 9 april 2024Â om 16:00 uur
Wij zijn met spoed op zoek naar kandidaten voor de de ICT servicedesk. Â
Â
FUNCTIE EISEN / -WENSEN:
Wat neem je meeÂ
- ICT-beroepsopleiding, minimaal MBO, niveau 4.
- Minimaal drie jaar ervaring als Skilled ICT-servicedeskmedewerker, binnen een overheidsinstelling.
- Kennis van- en aantoonbare ervaring in ICT gebruikersondersteuning in een Microsoftomgeving, met IOS en VMWare, waarbij je ook het beheer van de hardware hebt verricht;
- Ervaring in het gebruik van een incidentmanagementsysteem, zoals Topdesk;
- Kennis van, en ervaring in werken volgens het Incident Managementproces (bijv. volgens ITIL);
- Analytisch, probleemoplossend vermogen, klantgericht, eigen initiatief tonen, teamspeler.
- Goede sociale vaardigheden.
- Goed kennis kunnen overdragen op anderen.
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.