Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement > Projectmanager, Human resource management > HRM adviseur, Human resource management > HRM business partner, Projectmanagement > Overig (Projectmanagement), Human resource management > Overig (HRM)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdracht
Deze opdracht heeft 2 fases. In de eerste fase staat met stip op 1 het overnemen van de accounts van een vertrekkende collega. Zo kunnen wij de werving voor die vast functie in de tussentijd zorgvuldig doen. Het HR-advieswerk richt zich met name op de teams in de afdeling Ruimte. Je staat hen bij met HR-advies, de werving en onboarding van nieuwe collega’s en de verzuimbegeleiding.
De 2e fase begint wanneer de nieuwe collega start. Je werkt hem/haar in en werkt de resterende tijd mee aan het verder ontwikkelen van ons E-HRM (AFAS). Hierbij concentreer je je op de inrichting van een Leermanagementsysteem (LMS) en de recruitmentomgeving
We verwachten daarom dat je dus een brede basis nodig hebt: een mix van projectmatige kennis en expertise maar ook ervaring met de reguliere werkzaamheden (o.a. verbeteren van onze interne HR-communicatie, businesspartnerschap van bestuur en management en intern HR-advies).
Tot slot een toelichting op de uren: idealiter kan je 32 uur per week maken in de periode juni t/m november. Een absoluut minimum is 24 uur per week gedurende de looptijd. En omdat we snel willen starten is een opbouw naar dat urental ook bespreekbaar. Zo kan je een huidige opdracht afbouwen en de opdracht bij ons opstarten. Hybride werken behoort tot de mogelijkheden.
Vereisten
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van HRM of Personeel & Arbeid;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als HR-adviseur bij een gemeente in de afgelopen 3 jaar;
3. Een maximum uurtarief van € 80,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer;
Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als HR-adviseur bij een gemeente (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring als projectleider voor de aanbesteding en/of inrichting van een LMS (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met procesoptimalisatie binnen E-HRM/personeels- en salarisadministratiepakket van AFAS (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met het zijn van aanspreekpunt voor externe inhuurdesk/markplaats i.c.m. het automatiseren van de administratie tussen werkgever en externe inhuurdesk/markplaats (20 punten).
Geef in je cv duidelijk aan in hoeverre je aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Uitstekende adviesvaardigheden;
Teamplayer;
Communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk);
Resultaatgericht;
In staat om verwachtingen, behoeften en wensen te vertalen naar de best passende oplossing;
In staat om te werken volgens het digital by design-principe
Deze gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
Ben je geïnteresseerd in deze mooie uitdaging, stuur dan je CV voorzien van 2 referenties, in WORD format, motivatie en gewenst tarief zo snel mogelijk naar ons toe.