Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Secretarieel > Secretaresse, Secretarieel > Managementassistent, Secretarieel > Overig (Secretarieel), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Jr. Managementassistent (36 uur)Â
Locatie: Arnhem / thuisÂ
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 december 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €45,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 40 u p/w
Uiterste reactiedatum: 26 mei 2024Â om 16:00 uur
Wij zijn op zoek naar een: Management Assistent
Wat ga je doen?
Jij voert pro-actief faciliterende en ondersteunende werkzaamheden uit. Door jouw organisatietalent ben jij eenvoudig in staat om de agenda te beheren, bewaken van tijdschema’s, bepalen van prioriteiten en afstemming met de betrokkenen. Je belangrijkste werkzaamheden onder elkaar:
- Plannen, organiseren en voorbereiden van interne en externe vergaderingen en team/afdelingsevenementen. Indien gewenst verzorg je verslaglegging en bewaking van voortgang/actiepunten.
- Agendabeheer; je prioriteert, plant afspraken in en draagt zorg voor een goede balans in de agenda van meerdere Leads.
- Jij bent verantwoordelijk voor de planning en bewaking van afdeling brede communicatie zoals input voor nieuwsbrieven, beheren communicatiekanalen MSTeams organisatiepagina en kennissessies.
- Jij coördineert de tijdige verstrekking van bedrijfsmiddelen aan bestaande en nieuwe medewerkers.
- Jij bent verantwoordelijk voor de inrichting en het beheer van de afdelings-SharePoint omgeving.
- Jij verzorgt en verwerkt inkoopaanvragen in SAP.
- Jij neemt waar bij afwezigheid van collega-team assistent.
- Jij functioneert als een echte ‘Spin in het web’.
Â
FUNCTIE EISEN & – WENSEN:
- Tarief is all-in maximaal €45,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
- Je hebt een afgeronde, relevante MBO+ opleiding en hebt minimaal 1 a 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
- Je bent een stevige persoonlijkheid, communicatief sterk en toegankelijk. Bij jou is ‘het glas vooral half-vol’.
- Je hebt vertrouwen in je eigen kwaliteiten, bent gewend zelfstandig en proactief te functioneren, de zaken juist te beoordelen, mee te denken en zelf te plannen en te organiseren;
- Je hebt affiniteit met een technische omgeving (en begrippen) en je hebt bij voorkeur ervaring met het werken in (technische) infrastructurele projecten;
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Een goede beheersing van zowel Nederlands als Engels (schriftelijk) is een vereiste;
- Je hebt kennis van en ervaring met Microsoft Office en Microsoft Sharepoint en kunt je andere systemen snel eigen maken;Â
Overige informatie
Standplaats is Arnhem (vaste dag: maandag), overige dagen hybride.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 uur p/w.