Interim Medewerker Servicedesk ICT – regio Amsterdam #KRTZ3786980

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 31 mei 2024
Reageren tot 3 juni 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 oktober 2024
Aantal uur 20 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker Servicedesk ICT (20 – 24 uur) 

Locatie: omgeving Amsterdam
Startdatum: zsm
Duur: 4 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 20 – 24 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 4 juni 2024 om 16:00 uur

Opdracht

Wij hebben op korte termijn versterking nodig bij de Servicedesk. Daarom zoeken wij een klantgerichte Medewerker Servicedesk ICT die regie houdt op het oplossen van ICT-vraagstukken.

Jouw rol

Als Medewerker Servicedesk ICT ben je dagelijks bezig met het aannemen, regisseren en afsluiten van ICT-meldingen van collega's uit de hele organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle meldingen en weet hoe je de juiste vragen moet stellen om direct te achterhalen wat het probleem is. Je bepaalt welke (externe) partij de melding moet afhandelen en formuleert het gebruikersprobleem zo helder mogelijk. Daarnaast houd je overzicht over alle meldingen, zorgt voor statusupdates en terugkoppelingen naar de collega's. Ook help je collega's met alledaagse gebruikersvragen, zoals laptopinstellingen. Specifiek bied je support aan de medewerkers van de buitendienst voor mobiele devices. Je vervult tevens een coördinerende rol met betrekking tot de webmastertaken.

     

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Een afgeronde IT-opleiding op minimaal mbo-4 niveau;
    • Aantoonbare werkervaring op een Servicedesk ICT en werkplekondersteuning;
    • Bereid om minimaal 3 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn, waaronder 1 keer per 2 weken op donderdagavond;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op een Servicedesk ICT en werkplekondersteuning;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Windows en MS Office 365;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Citrix;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Topdesk;
    • Aantoonbare werkervaring in een coördinerende rol met betrekking tot webmastertaken;
    • Standaard beschikbaarheid op vrijdag op locatie;
    • Ervaring binnen de overheid is een sterke pré.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 24 okt 2024    Expertise: HRM medewerker, HRM adviseur, Overig (HRM)
    Locatie: Middelburg    Uiterste reactiedatum: 19 okt 2024    Expertise: Organisatieadviseur, Management (Project management Ondersteuning), Overig (Project management Ondersteuning), Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 21 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Overig (Projectmanagement), Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 21 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Financieel), Overig (Management & Consulting), Overig (Financieel)

    Onze partners