Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Administratief > Administratief medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
zzp vacature: Interim Administratief ondersteuner – Sport faciliteiten
Soort: interim opdracht, zzp vacature, inhuur opdracht, tijdelijke opdracht:
Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Duur: 4 maanden
Optie op verlenging: ja, tot max 12 maanden
Uren per week: 20 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)
Â
Uiterste reactiedatum: 16 juli 2024Â om 15:00 uur
Â
Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.
Opdracht – je taken
- Je verwerkt de binnengekomen mail in de mailbox. Hierin staan bijvoorbeeld eenmalige verhuuraanvragen, beheervragen en vragen over de sleutelafgifte.
- Je beantwoordt de telefoon over vragen rondom schoonmaak, verhuur en sleutelafgifte.
- Je zorgt voor een optimaal gebruik van de accommodaties door verhuuraanvragen zo goed mogelijk in te passen in onze ruimtes.
- Je maakt samen met je collega's de seizoensplanning voor verenigingen, organisaties, particuliere initiatieven en scholen. Samen houden jullie de adressenlijst up-to-date, verzorgen jullie de uitvraag naar alle partijen, behandelen en verwerken jullie de aanvragen met de knelpunten en versturen jullie de conceptversies en definitieve planning. Jullie maken natuurlijk afspraken over wie wat wanneer doet.
- Je verzorgt de facturering van de sportaccommodaties.
- Je denkt mee over mogelijkheden de dienstverlening binnen teamsport waar nodig te verbeteren.
- Als ondersteuner in de sportprojecten verzorg je communicatie rondom de verschillende projecten.
- Je plaatst content en houdt informatie up-to-date op de website.
Â
Â
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
Vereisten ervaring:
- 1 jaar aantoonbare werkervaring met het plaatsen en opmaken van content op een digitaal platform
- 2 jaar aantoonbare werkervaring met het maken van planningen
- 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een klantgerichte organisatie met veel klantcontact
- 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker binnen een gemeentelijke organisatie
Wensen:
- 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker bij een sportorganisatie of afdeling sport
- Kennis van verschillende website ontwikkel systemenÂ
- Fysieke beschikbaarheid op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag in de ochtend
- Uiterlijk beschikbaar per 1 augustus 2024
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties:
– Communicatief sterk (zowel schriftelijk als mondeling)
– Regelen en organiseren
– Administratief ondersteunend
– Zelfstandig en organiserend
– Initiatief nemen om processen te verbeteren
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.