Financieel Administratief Medewerker #KRTZ878313

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 september 2024
Reageren tot 6 september 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Veenendaal
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2024
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Woningcoöperatie
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Specialist Huurincasso

Projectomschrijving

Binnen deze specifieke functie werk je nauw samen met met de medewerker huuradministratie. Het is daarom van groot belang dat de kandidaat over relevante werkervaring beschikt en zelfstandig kan opereren. Er wordt gebruik gemaakt van het systeem TKB; ervaring hiermee is een pré.

Functie-eisen

1. Klantbeheer en -contact

  • Zorgdragen voor een volledige uitvoering van het huurincasso-proces, waaronder het incasseren van achterstallige huurbetalingen, andere vorderingen, sociale begeleiding en eventuele ontruimingen.
  • Onderhouden van contacten met maatschappelijke partners om een optimale dienstverlening te waarborgen.
  • Coördineren van de communicatie met diverse interne en externe betrokkenen binnen het eigen vakgebied.
  • Proactief informeren en begeleiden van huurders(groepen) bij het verduidelijken van hun vragen en deze vertalen naar concrete acties en afspraken. Tevens het bewaken van de uitvoering hiervan.
  • Vastleggen van (sanctionele) afspraken met huurders en andere betrokkenen, en het voeren van de bijbehorende correspondentie.

2. Advies en Beleid

  • Signaleren van knelpunten in het incassoproces en het doen van verbetervoorstellen.
  • Gevraagd en ongevraagd advies geven aan andere disciplines binnen het eigen vakgebied.
  • Indien nodig schakelen met maatschappelijke partners.
  • Fungeren als specialist en eerste aanspreekpunt voor zowel interne als externe partijen, met uitzondering van huurders, ten aanzien van incassowerkzaamheden.

3. Administratie en Rapportage

  • Uitvoeren van administratieve en boekhoudkundige werkzaamheden ten behoeve van de huuradministratie, het samenstellen van dossiers, registreren van gegevens en genereren van overzichten.
  • Registreren, bewaken en actualiseren van relevante klantgegevens en bestanden.

Rhenam Wonen zoekt een zelfstandig werkende, ervaren professional die snel zijn of haar weg weet te vinden in het incassoproces en de bijbehorende systemen. Heb jij ervaring met TKB en ben je klaar om als enige specialist binnen ons team te fungeren? Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 23 okt 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 14 nov 2024    Expertise: Management (Communicatie & PR), Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 24 okt 2024    Expertise: HRM medewerker, HRM adviseur, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 24 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Administratief), Management (Secretarieel), Overig (Secretarieel), Overig (Administratief), Overig (Management & Consulting)

Onze partners