Interim Product Owner / Changemanagement Consultant – regio Utrecht #KRTZ6880710

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 oktober 2024
Reageren tot 6 oktober 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 14 april 2025
Aantal uur 16 uur, 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Onderwijs | Educatie

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

zzp vacature: Product Owner / Changemanagement Consultant (16 – 20 uur)

Soort: interim opdracht, zzp vacature, inhuur opdracht, tijdelijke opdracht:

Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 16 – 20 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 6 oktober 2024 om 15:00 uur

Product Owner Veranderprogramma’s

Ben jij een specialist op het gebied van samenwerking en verandering? Heb jij uitgebreide ervaring met verandertrajecten en voel jij je thuis in een omgeving die volop in beweging is? Dan zijn we op zoek naar jou! In deze uitdagende functie draag je de verantwoordelijkheid als Product Owner van twee teams en ben je een cruciale speler in verander- en verbeterprogramma’s binnen onze organisatie.

Wat ga je doen?

In jouw rol als Product Owner stuur je twee teams aan die werken aan complexe veranderprojecten. Je zorgt voor een soepele implementatie van verbeterprogramma’s zoals de introductie van nieuwe producten en diensten. Je begeleidt de teams bij de uitvoering van hun projecten en zorgt ervoor dat de processen optimaal verlopen, terwijl je de focus houdt op continu verbeteren. Dit doe je onder andere door het toepassen van LEAN, ADKAR, en SCRUM-methodieken. Daarnaast houd je je bezig met het opzetten en beheren van IT-systemen zoals MS365, TOPdesk en Azure DevOps.

Verantwoordelijkheden:

  • Aansturen van twee teams binnen veranderprogramma’s.
  • Implementeren en optimaliseren van producten en diensten catalogi.
  • Begeleiden van verander- en verbetertrajecten binnen de organisatie.
  • Waarborgen van het gebruik van methodieken zoals LEAN, ADKAR, en SCRUM.
  • Optimaliseren van IT-systemen zoals MS365, TOPdesk en Azure DevOps.

Wat wij bieden:

  • Een uitdagende en verantwoordelijke rol in een dynamische omgeving.
  • De mogelijkheid om jouw ervaring met verandertrajecten en IT management in te zetten om de organisatie verder te helpen.
  • Flexibele werktijden (16-20 uur per week) met de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.
  • De kans om te werken in een inspirerende omgeving die gericht is op innovatie en groei.

Wie zoeken wij?

We zoeken een gedreven professional met een passie voor verander- en verbeterprogramma’s. Je hebt ervaring met het aansturen van teams en het begeleiden van implementatietrajecten binnen de IT. Je bent flexibel, communicatief sterk, en staat stevig in je schoenen. Daarnaast beschik je over een pragmatische instelling en weet je hoe je verschillende stakeholders kunt verbinden.

    Solliciteer nu!

    Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging waarin je jouw ervaring met veranderprogramma’s kunt inzetten om écht impact te maken? Solliciteer dan nu en maak het verschil binnen onze organisatie!

     

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Een afgeronde opleiding op hbo-niveau.
    • Aantoonbare werkervaring met LEAN, ADKAR en SCRUM.
    • Je bent in het bezit van een Lean Black Belt Certificaat.
    • Aantoonbare ervaring met verander- en verbeterprogramma’s, zoals de implementatie van producten en diensten catalogi.
    • Minimaal 3 jaar recente werkervaring met MS365, TOPdesk en Azure DevOps.
    • Je bent beschikbaar per 14 oktober voor 16 tot 20 uur per week.
    • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van IT management.
    • Minimaal 5 jaar ervaring met verander- en verbeterprogramma’s.
    • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met Azure DevOps en TOPdesk.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 23 okt 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
    Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 14 nov 2024    Expertise: Management (Communicatie & PR), Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
    Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 24 okt 2024    Expertise: HRM medewerker, HRM adviseur, Overig (HRM)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 24 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Administratief), Management (Secretarieel), Overig (Secretarieel), Overig (Administratief), Overig (Management & Consulting)

    Onze partners