HR Coördinator(tijdelijk) – Middelburg #KRTZ8458914

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 oktober 2024
Reageren tot 27 oktober 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Middelburg
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 mei 2025
Aantal uur 24 uur, 28 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

tijdelijke opdracht: HR Coördinator (25 uur)

Soort: interim opdracht, zzp vacature, inhuur opdracht, tijdelijke opdracht:

Locatie: Middelburg
Startdatum: zsm
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 25 uur
ZZP mogelijk: Nee, Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid om te reageren op deze opdracht. Echter, indien de opdracht aan een jou als zzp’er wordt gegund, dient deze op detacheringsbasis uitgevoerd te worden.
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 28 oktober 2024 om 15:00 uur

Ervaren HR Coördinator Gezocht – Tijdelijke Kracht voor Coördinatie en Optimalisatie van Werkprocessen

Sta jij stevig in je schoenen, heb je een scherp oog voor detail en ben je bedreven in het coördineren en optimaliseren van HR-processen? Wil jij een tijdelijk team ondersteunen door werkprocessen te verbeteren en zorg te dragen voor een goede werkverdeling? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?

Als HR Coördinator ben jij de spil in de coördinatie en het bewaken van onze HR-administratie. Jij zorgt ervoor dat alle procedures actueel zijn en dat de kwaliteit van het werk hoog blijft. Samen met het team werk je aan een eenduidige werkwijze en zorg je dat de processen soepel verlopen. Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

Coördineren HR-administratie

  • Zorgdragen voor actuele procedures en werkinstructies: Jij houdt het overzicht en zorgt dat alles in lijn blijft met de geldende regels en richtlijnen.
  • Kritisch evalueren van HR-processen: Je bewaakt de naleving van de processen, ziet waar verbeteringen mogelijk zijn en rapporteert afwijkingen en kansen aan de unitmanager P&O.
  • Verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van de HR-dienstverlening: Je zorgt dat alle administratieve processen op tijd en correct worden uitgevoerd.

Meewerken

Naast coördineren ben jij ook het aanspreekpunt voor arbeidsvoorwaardelijke kwesties. Je bewaakt de tijdige en correcte afhandeling van HR-processen en werkt nauw samen met de HR-businesspartners en -managers.

Instroom

  • Opstellen van salarisvoorstellen en voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken.
  • Vertalen van afspraken naar arbeidsovereenkomsten en contracten voor ingehuurd personeel.

Doorstroom

  • Opstellen van brieven en addenda voor functiewijzigingen, arbeidsduur of andere HR-gerelateerde zaken.
  • Beantwoorden van vragen van medewerkers over arbeidsvoorwaarden.

Uitstroom

  • Opstellen van ontslagbrieven, getuigschriften en berekening van transitievergoedingen.

Over jouw werkzaamheden en de resultaten leg je verantwoording af aan de unitmanager personeel en organisatie.

Wie ben jij?

Jij bent iemand die draagvlak creëert voor verandering en resultaatgericht werkt. Je beschikt over:

  • Een afgeronde hbo-opleiding in HRM.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare coördinerende functie.
  • Aantoonbare HR-kennis op het gebied van processen, wetgeving en trends.
  • Bij voorkeur ervaring met AFAS.

    Waarom deze functie?

    • Maak impact: Optimaliseer HR-processen en zorg voor een efficiënte werkwijze.
    • Uitdagende tijdelijke rol: Speel een cruciale rol in het coördineren van een dynamisch HR-team.
    • Veelzijdige ervaring: Werk aan diverse HR-vraagstukken op zowel operationeel als strategisch niveau.

    Ben jij de ervaren HR Coördinator die wij zoeken? Solliciteer nu en help ons team tijdelijk naar een hoger niveau!

     

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in HRM.
    • Minimaal 2 jaar werkervaring als coördinator op het gebied van HR.
    • Aantoonbare werkervaring met AFAS
    • Aantoonbare kennis van cao overheid.
    • Aantoonbare werkervaring met het optimaliseren van werkprocessen
    • Minimaal 2 jaar werkervaring met P&O-administratie

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 5 nov 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 3 nov 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
    Locatie: Ommen    Uiterste reactiedatum: 3 nov 2024    Expertise: Applicatiebeheerder, Netwerkbeheerder, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Functioneel beheerder, Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 okt 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie), Bestuurssecretaris, Overig (Management & Consulting)

    Onze partners