Interim Technisch Beheerder ICT – regio Ommen #KRTZ3451944

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 28 oktober 2024
Reageren tot 3 november 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Ommen
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 28 februari 2025
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 70 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

zzp vacature: Technisch Beheerder ICT (36 uur)

Soort: interim opdracht, zzp vacature, inhuur opdracht, tijdelijke opdracht:

Locatie: omgeving Ommen
Startdatum: zsm
Duur: 28 februari 2025
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal all-in uurtarief €70,- (excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 3 november 2024 om 15:00 uur

Word onze nieuwe Technisch Beheerder en help ons ICT-team naar het volgende niveau tillen!

Ben jij een technisch beheerder met een passie voor ICT en security? Heb jij ervaring in het coördineren van projecten en vind je het leuk om hands-on bezig te zijn met uitdagende projecten binnen een gemeentelijke organisatie? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?

Als Technisch Beheerder speel je een sleutelrol binnen ons ICT-team en werk je mee aan diverse belangrijke projecten. Van het coördineren van werkplekbeheer tot het uitvoeren van security-projecten: geen dag is hetzelfde. Daarnaast bied je ondersteuning bij de implementatie van nieuwe technologieën zoals Azure en SharePoint.

Je zult onder andere betrokken zijn bij de volgende projecten:

Project Clearpass: Versterking van Netwerkbeveiliging

Je werkt mee aan de implementatie van Clearpass, waarbij je verantwoordelijk bent voor het toevoegen van een extra beveiligingslaag aan ons netwerk. Dit project zorgt ervoor dat ongeautoriseerde apparaten geen toegang krijgen tot ons netwerk. Je hebt hiervoor diepgaande kennis nodig van Windows, iOS, VMWare en netwerkinfrastructuur, evenals ervaring met beveiligingsprotocollen.

Project Vervangen Monitoren: Coördinatie en Implementatie

Je coördineert de vervanging van een 50-tal monitoren. Naast het opstellen van een vervangingsplan ben je ook verantwoordelijk voor het opleiden van de eindgebruikers en het registreren van de nieuwe monitoren in TOPdesk.

Project Werkplekbeheer: Stakeholder- en GAP-Analyse

Je voert een onderzoek uit naar de verdeling van werkplekbeheer tussen de servicedesk en ICT-organisatie. Dit omvat een stakeholder- en GAP-analyse, waarbij je samen met stakeholders bepaalt welke kennis en taken belegd moeten worden.

Algemene Technische Ondersteuning

Naast de projecten draai je mee in de dagelijkse ICT-werkzaamheden, zoals:

  • Regulier werkplekbeheer en incidentoplossing;
  • Beheer van de VDI-omgeving;
  • Monitoren en oplossen van storingen;
  • Ondersteunen bij de ingebruikname van Azure en SharePoint.

Wat breng jij mee?

  • Technische kennis: Je hebt aantoonbare ervaring met Azure Administrator, Windows, iOS, VMWare en de methodologieën Scrum/Agile.
  • Projectmanagement skills: Je hebt ervaring in het coördineren van ICT-projecten binnen gemeentelijke organisaties.
  • Hands-on mentaliteit: Je bent leergierig en hebt een proactieve werkhouding, met een sterke focus op het verbeteren van processen.
  • Communicatief sterk: Je kunt goed samenwerken met collega’s en eindgebruikers, en je weet complexe materie eenvoudig uit te leggen.

Waarom deze uitdaging?

  • Je krijgt de kans om deel uit te maken van een innovatieve organisatie die volop in beweging is.
  • Je kunt je kennis en ervaring inzetten in uitdagende projecten met grote impact.
  • Je werkt in een team dat samenwerking en persoonlijke ontwikkeling hoog in het vaandel heeft staan.

Ben jij de technisch beheerder die wij zoeken? Solliciteer nu en maak het verschil in onze ICT-organisatie!

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

Wat neem je mee?

  • Tarief is all-in maximaal €70,- exclusief BTW;
  • Een afgeronde hbo-bachelor opleiding in ICT.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als coördinator of beheerder binnen een gemeentelijke ICT-omgeving.
  • Ervaring met het coördineren van ICT-projecten en de implementatie van Azure Administrator.
  • Kennis van het uitvoeren van GAP-analyses en stakeholdersanalyses.
  • Werkervaring met Topdesk.
  • Ervaring met ITIL4.
  • Werkervaring met het monitoren van storingen via PRTG is een pré.
  • Kennis van Windows, iOS en VMWare.
  • Ervaring in het opleiden en ondersteunen van medewerkers tijdens een transitiefase.
  • Ervaring met Agile of Scrum methodologie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 5 nov 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 3 nov 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 okt 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie), Bestuurssecretaris, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 3 nov 2024    Expertise: Financial controller, Business controller, Overig (Financieel)

Onze partners