Administratief medewerker Onderhoud #KRTZ8585162

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 13 september 2024
Reageren tot 19 september 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Bouw | Vastgoed, Woningcoöperatie

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

ZZP vacature: Administratief medewerker Onderhoud

Soort: zzp vacature, Inhuur opdracht,Tijdelijke opdracht
Keywords: Administratieve ondersteuning Dagelijks onderhoud Reparatieverzoeken Tobias 365 Facturatie

Locatie: Hoorn

Aanwezigheid: 2-3 dgn/wk op locatie
Startdatum: 1 okt 2024
Einddatum: 31 dec 2024
Optie op verlenging: ja, nog niet bekend hoe lang
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 40 u p/w

 

Reageer zo snel mogelijk, maar uiterlijk 19 sept.

 

Als administratieve ondersteuning bij het dagelijks onderhoud ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken om de dagelijkse operationele werkzaamheden soepel te laten verlopen. Je monitort de openstaande opdrachten en communiceert hierover met verschillende leveranciers, waarbij je bijstuurt waar nodig. Daarnaast registreer je reparatieverzoeken en zorg je voor een nauwkeurige verwerking van wijzigingen in de busvoorraad van de vakmannen.

Ook verzorg je de volledige administratie voor de vakmannen, van het opstellen van inkooporders tot aan de verwerking van facturatie. Je behandelt inkomende post, wijst deze toe aan de juiste teamleden, en zorgt voor een correcte archivering van gegevens. Daarnaast verzorg je de doorbelasting naar huurders wanneer kosten voor hun rekening zijn.

Binnen het team ben je ook verantwoordelijk voor de actualisatie van technische gegevens. Dit omvat het bewaken en actualiseren van het bestand voor de meldkamer, dat wordt gebruikt voor avond- en weekendstoringen.

Verantwoordelijkheden

  • Monitoren van openstaande opdrachten en communicatie met leveranciers.
  • Registreren van reparatieverzoeken.
  • Verwerken van wijzigingen in de busvoorraad van vakmannen.
  • Behandelen van inkomende post en zorgdragen voor archivering van gegevens.
  • Verzorging van administratie voor vakmannen, van inkooporder tot facturatie.
  • Doorbelasting naar huurders indien kosten voor hun rekening zijn.
  • Bewaken en actualiseren van technische gegevens voor de meldkamer bij avond- en weekendstoringen.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

Wat neem je mee?

  • Je hebt 2 tot 5 jaar relevante werkervaring.
  • Je hebt kennis van techniek en vastgoed.
  • Je hebt ervaring met Tobias 365.

 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 23 okt 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 14 nov 2024    Expertise: Management (Communicatie & PR), Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 24 okt 2024    Expertise: HRM medewerker, HRM adviseur, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 24 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Administratief), Management (Secretarieel), Overig (Secretarieel), Overig (Administratief), Overig (Management & Consulting)

Onze partners