Beheerder Infrastuctuur – interim #KRTZ6669171

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 juni 2024
Reageren tot 9 juli 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 augustus 2027
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Interim opdracht: Interim Beheerder Infrastructuur (2 FTE)

Locatie: omgeving Utrecht / thuis
Startdatum: 1 sept 2024
Einddatum: 31 aug 2027
Optie op verlenging: nee
Uren per week: 36 uur
Soort: interim opdracht, interim vacature
ZZP mogelijk: Nee
Projectdetachering: Ja, indicatie salaris obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 9 juli 2024 om 16:00 uur

In de Productlijn Infrastructure Services, bestaande uit meer dan 30 medewerkers, beheren we de centrale virtualisatie- en storageomgeving van een overheidsinstelling. Voor de uitbreiding van onze dienstverlening zijn we op zoek naar een engineer met kennis van backup, storage, en virtualisatie.

Het beheer is ingericht volgens ITIL-standaarden en omvat dagelijks en proactief beheer, monitoring, incidentmanagement en changemanagement. Proactief werken we aan veranderingen, capaciteitsbeheer en verbetering van onze producten, tooling en processen, waarbij automatisering een belangrijke rol speelt.

Samen met andere productlijnen leveren we IaaS- en PaaS-platformen, die de basis vormen voor het applicatielandschap van de overheidsinstelling. De formele standplaats is Driebergen, met periodieke werkzaamheden op de PDC-locatie in Rotterdam.

Doelstelling

Het team verzekert de operationele organisatie van een 24/7 compute en datafundament. We beheren diverse VM-, NAS-, SAN- en backupomgevingen gebaseerd op software van onder andere VMware, NetApp, HPe, Dell, Brocade en Commvault. Binnen deze opdracht werk je aan de lifecycle van de backupomgeving en ondersteun je bij zowel dagelijks beheer als bij vernieuwing en automatisering.

Verantwoordelijkheden

  • Optimale prestaties van de infrastructuurdiensten, specifiek voor backup
  • ITIL-conform uitvoeren van changes binnen de normtijden
  • Proactieve communicatie binnen het team over werkzaamheden, afwijkingen en risico's
  • Dagelijks beheer en monitoring van systemen en health checks
  • Oplossen en analyseren van incidenten
  • Uitvoeren van standaard changes
  • Verbeteren van beheer binnen CI/CD
  • Meedraaien in LCM-, capaciteitsuitbreidings- en vernieuwingsprojecten
  • Automatiseren van taken en bouwen van servicetools
  • Voorstellen en implementeren van verbeteringen
  • Inventariseren en managen van security en risico’s

Contacten

Voor de uitvoering van je werkzaamheden heb je contact met:

  • Delivery Management: prioriteiten, financiën en tijdslijnen
  • Change Control en Projectmanagement: taakafstemming en tijdslijnen
  • Oplosgroepen: afstemming van oplossingen
  • Teamleden: technische afstemming en overdracht

 

    Kennis en ervaringseisen

    Opleiding

    • Een afgeronde, erkende en volwaardige opleiding op minimaal HBO-niveau, bij voorkeur in de richting van ICT

    Professionele kennis en werkervaring

    Vereisten:

    • Minimaal 3 jaar ervaring als infra-beheerder bij een grote organisatie (+1000 medewerkers) in de afgelopen 5 jaar
    • Minimaal 3 jaar ervaring met storage en backup in de afgelopen 5 jaar
    • Minimaal 3 jaar ervaring met Commvault 11/HyperScales in de afgelopen 5 jaar
    • Minimaal 3 projecten uitgevoerd met technische leiding in de afgelopen 5 jaar
    • Aantoonbare werkervaring en kennis van ICT binnen storage

    Wensen:

    • Minimaal 3 jaar ervaring met één van de volgende infra-componenten: VMware in relatie tot HPe of Dell hardware, HPe-3PAR/Primera, Brocade SAN switches, NetApp CDOT in de afgelopen 5 jaar
    • Aantoonbare werkervaring en kennis van ICT binnen infrastructuur, compute, virtualisatie, operating systems, netwerken, en programmeervaardigheden (scripting, powershell, python)
    • Aantoonbare werkervaring binnen de (semi-)overheid

    Competenties

    • Probleemanalyse: Signaleert problemen, zoekt en herkent belangrijke informatie, legt verbanden tussen gegevens
    • Overtuigingskracht: Overtuigt anderen van standpunten en plannen
    • Coachen: Stimuleert en coacht medewerkers om hun vakbekwaamheid te verhogen
    • Initiatief: Signaleert kansen en durft risico’s te nemen voor organisatievoordeel
    • Klantgerichtheid: Stelt hoge eisen aan de kwaliteit van het werk en zoekt voortdurend naar verbeteringen
    • Leervermogen: Maakt zich nieuwe kennis eigen en past deze effectief toe
    • Samenwerken: Draagt actief bij aan het gemeenschappelijke resultaat
    • Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid: Communiceert feiten, meningen en ideeën duidelijk in het Nederlands


    Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de Wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor onder zzp overeenkomst uitgevoerd te worden. Andere opties zijn bespreekbaar.

     

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 sep 2024    Expertise: Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
    Locatie: Zeeland    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: Monteur
    Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)

    Onze partners