Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Projectcontroller, Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Projectmanagement > Overig (Projectmanagement), Projectmanagement > Projectmedewerker, Projectmanagement ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Functie omschrijving
Wij zijn op zoek naar een ervaren ICT Coördinator die er voor zorgt dat alle vragen en verzoeken die bij IV binnenkomen goed worden afgehandeld. Geen dag is dan ook hetzelfde. Dagelijks doen zich nieuwe uitdagingen voor en ben je andere afdelingen en collega’s van dienst.
Daarom zijn wij ook op zoek naar iemand met goede communicatieve vaardigheden. Jouw werkdag bestaat namelijk uit luisteren, analyseren, doorvragen, adviseren en daar waar mogelijk het probleem oplossen.
Weet jij als geen ander hoe de overheid ICT toepast en hoe ICT in de toekomst kan worden ingezet om de samenwerking binnen de organisatie en met de buitenwereld te bevorderen? Beschik jij over de nodige ervaring met Agile werken? Dan gaan wij graag met jou in gesprek.
Als ICT Coördinator ben jij verantwoordelijk voor de ICT aanvragen omtrent hard-, software en autorisaties, stelt kwaliteit- en verbetervoorstellen op in Jira/Confluence en bewaakt doorlooptijden. Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor alle ICT gerelateerde vragen ter ondersteuning van de Logius medewerkers. Verder werk je intensief samen met leveranciers en werk jij samen met de Product Owner ICT Coördinatie aan de
optimalisatie van ICT Coördinatie binnen IV.
Tot jouw taken en verantwoordelijkheden behoren onder andere:
• Het als eerste aanspreekpunt vanuit IV onderhouden van contacten met interne collega’s;
• Het aannemen, registreren, analyseren, routeren, opvolgen en bijwerken van (aan)vragen en serviceverzoeken van interne eindgebruikers omtrent hard-, software en autorisaties;
• Het overleggen met leveranciers en hosting partijen over de operatie en hoe deze te verbeteren is.
• Het aanvullen en up-to-date houden en monitoren van de CMDB;
• Het samen met de andere serviceteams aanvullen en up-to-date houden van de gebruikersinformatie op de IV Confluence space;
• Bijdragen aan de optimalisatie van de organisatieprocessen middels de inzet van informatievoorzieningen;
• Het pro-actief adviseren over en het begeleiden van ICT aanvragen en projecten;
• Het samen met de Product Owner ICT Coördinatie identificeren en realiseren van verbeteringen in de processen binnen ICT Coördinatie.
Eisen:
-Uitsluitend Nederlandstalige cv’s indienen met een max van 5 pagina’s.
-Bij een eventuele aanbieding wordt er in de laatste stap gevraagd om een ‘Standaard aanbiedingsformulier’ in te vullen. Daarin wordt gevraagd om een korte toelichting op onderstaande eisen en wensen te geven. Geef in dit document aan waarom de aangeboden kandidaat voldoet aan de eis en/of wens.
– ITIL Foundation
Wensen:
• Je hebt minimaal een afgeronde MBO ICT-opleiding op niveau 4 of hoger;
• Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
• Je bent communicatief en sociaal zeer vaardig;
• Je hebt geduld én veel energie, wil altijd de beste service verlenen en doet graag net even meer dan van je verwacht wordt;
• Je hebt ervaring met meerdere ITSM tools. Ervaring met Clientele wordt daarbij gezien als een pré;
• Je bent in het bezit van functie-gerelateerde (SAFe-Agile) certificeringen of bent bereid deze op korte termijn te behalen
Competenties:
• Service & klantgericht
• Flexibel
• Resultaatgericht
• Prioriteitstellen
• Organisatiesensitiviteit
• Zelfredzaamheid
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.