Interim Administratief Medewerker Informatiebeheer – regio Den Haag #KRTZ1952462

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 juni 2024
Reageren tot 17 juni 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 januari 2025
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 40 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Administratief Medewerker Informatiebeheer (32 uur) 

Locatie: omgeving Den Haag
Startdatum: zsm
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €40,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 18 juni 2024 om 16:00 uur

Heb jij ervaring met administratieve ondersteuning en ben je een kei in postverwerking en archivering? Wil jij een belangrijke rol spelen binnen ons team Informatiebeheer? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

  • Dagelijkse Postverwerking: Openen van de post die onze organisatie ontvangt.
  • Digitalisering van Post: Digitaliseren van post die daarvoor in aanmerking komt.
  • Postregistratie: Ondersteunen bij de registratie van de post in het zaaksysteem.
  • Algemene Administratieve Taken: Ondersteunen van het team bij diverse administratieve taken op het gebied van postverwerking en archivering.

    Waarom bij ons werken?

    Wij bieden een afwisselende functie waarin jouw bijdrage essentieel is voor de dagelijkse werking van ons team Informatiebeheer. Je krijgt de kans om je vaardigheden verder te ontwikkelen en te werken in een professionele en ondersteunende omgeving.

    Interesse?

    Ben jij de administratief medewerker die wij zoeken? Solliciteer nu en versterk ons team! Voeg je motivatiebrief en CV toe aan je sollicitatie.

     

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Tarief is all-in maximaal €40,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
    • Aanwezigheid: Omdat de post dagelijks verwerkt moet worden, ben je minimaal 4 dagen per week aanwezig op kantoor.
    • Werkervaring: Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker bij een gemeentelijke instelling.
    • Opleiding: Minimaal een afgeronde mbo 3 opleiding in de richting van informatiebeheer of administratie.
    • Verdere Ervaring: Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker bij een gemeente.
    • Archivering en Documentatie: Aantoonbare werkervaring met archiverings- en documentatietechnieken in een zaaksysteem of postregistratiesysteem. Vermeld waar je hiermee gewerkt hebt.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 sep 2024    Expertise: Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
    Locatie: Zeeland    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: Monteur
    Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)

    Onze partners