Interim Afdelingsmanager – Breda #KRTZ6663509

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 mei 2024
Reageren tot 25 mei 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 8 september 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Onderwijs | Educatie

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Afdelingsmanager (36 uur) 

Locatie: Breda / thuis
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 december 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja,(bruto salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 26 mei 2024 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een: interim manager Zorg, Welzijn en Educatie geef je op een verbindende manier leiding aan het docententeam. Je bent het eerste aanspreekpunt vanuit het team voor de directie. Met jouw diepgaande kennis van teamdynamiek stimuleer je eigenaarschap bij de teamleden en inspireer je hen het beste uit zichzelf te halen. Een belangrijk aandachtspunt voor de komende periode is dat er meer verbinding komt tussen de teams collega's en dat we meer van elkaar gaan leren. Daar speel jij een grote rol in. Jouw focus ligt op de ontwikkeling van medewerkers, teamontwikkeling, de HR-cyclus en verzuim. Daarnaast geef je sturing aan innovatie en kwaliteitszorg binnen de sector samen met de onderwijskwaliteitscommissie. Tevens ben je verantwoordelijk voor implementatie en uitvoering daarvan. Dit doe je door sturing te geven op ontwikkeling, professionalisering en vernieuwing van de teams. Je bent duidelijk in je communicatie en je hebt het talent om onderwerpen, hoe lastig ze ook kunnen voelen, bespreekbaar te maken. Bij de aansturing van de sector word je ondersteund door de coördinator onderwijskwaliteit en de coördinator planning & organisatie. Als lid van het MT ben je tevens medeverantwoordelijk voor het vertalen van de organisatiebrede visie naar jouw sector. Samen met je teams doe je onderzoek naar, analyseert, meet effecten en zet opdrachten uit. Samen met je collega MT-leden bereid je besluiten voor en draag je deze uit. Je koppelt visie en beleid aan concrete kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen en vertaalt organisatiebrede doelstellingen door naar de sector. Je weet daarin een balans te vinden tussen streven naar kwaliteit enerzijds en betaalbaarheid en uitvoerbaarheid anderzijds.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Een afgeronde masteropleiding.
  • Ruime ervaring met situationeel leidinggeven én ervaring met het leiden van (cultuur)veranderingen en transities. Voorbeeldgedrag en executiekracht zijn hierbij belangrijke onderdelen.
  • Aantoonbare ervaring waaruit blijkt dat je in relatief korte tijd in staat bent om structuur aan te brengen, werkprocessen te verbeteren en te schakelen tussen strategische en operationele issues.
  • Het vermogen om het grotere plaatje te overzien. Je voelt je niet alleen verantwoordelijk voor de afdeling, maar ook voor de organisatie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 sep 2024    Expertise: Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Zeeland    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: Monteur
Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)

Onze partners