Interim Communitymanager – Den-Bosch #KRTZ8250456

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 december 2023
Reageren tot 6 januari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 mei 2024
Aantal uur 24 uur, 28 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 80 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Communitymanager (25 uur) 

Locatie: Den-Bosch, in overleg deels hybride
Startdatum: 22 januari 2024
Einddatum: 31 mei 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 25 uur
Hybride werken mogelijk: Ja, in overleg
ZZP mogelijk: Ja, tarief maximaal €80,- all-in. excl. BTW
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 7 januari 2024 om 16:00 uur

Wil jij het social intranet van de organisatie verder brengen? Iedere dag met interne stakeholders en de community (medewerkers) aan de slag? Invulling geven aan contentbeheer? En op die manier de interne communicatie van de organisatie op een nóg hoger plan tillen? Dan hebben wij een geweldige klus voor jou. Vanwege het zwangerschapsverlof zoeken wij een community manager.

Jouw taak is enerzijds het aanjagen, verder positioneren en verder ontwikkelen van dit medium. En anderzijds het stimuleren van het communitydenken binnen de organisatie, zodat we met z’n allen beter gaan samenwerken aan de opgaven. Daarnaast werk je dagelijks aan het contentbeheer. 

Je werkzaamheden zijn onder andere: 

  • Gebruik van platform aanjagen bij programma’s en teams.
  • Vraagbaak en adviseur zijn bij inzet platform algemeen en de communitygroepen specifiek.
  • Platform modereren:
  • Signaleren uit community doorspelen aan juiste personen (onrust, onbeantwoorde vragen, etc.).
  • Toezien op naleving huisregels.
  • Proactief hulp bieden bij gebruik waar het niet lekker loopt (verkeerd gedeelde documenten etc.).
  • Campagne voeren voor het beter invullen van het profiel (vooral de velden van boven tot en met ‘projecten’)
  • Medewerkers trainen in pltaform-gebruik met de Basis- en Verdiepingstraining.
  • Advisering en beheer van wijzigingen in contentpagina’s op het platform.
  • Contact met leverancier bij uitvallen (functionaliteiten). 

Als communitymanager maak je deel uit van het mediateam, een team van 11 vakspecialisten die zorgen voor advies, beheer, ontwikkeling van de (corporate) communicatiemiddelen en –kanalen en realisatie van content hiervoor. Het team beheert en begeleidt de inzet van de raamcontracten voor media inkoop, vormgeving, fotografie, drukwerk en video. Het team communicatie bestaat verder uit communicatiestrategen en – adviseurs.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

Wat verwachten we van jou?  

  • Je hebt aantoonbare ervaring met het verder ontwikkelen en positioneren van social intranet en community’s.
  • Je bent proactief, verbindend en inspirerend.    
  • Je bent sterk in het coördineren van werkzaamheden. 
  • Je bent daadkrachtig en resultaatgericht.   
  • Je komt gevraagd en ongevraagd met adviezen.  
  • Je kunt goed omgaan met systemen zoals Office 365, Google Analytics. 
  • Tarief is all-in maximaal €80,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Beschikt over minimaal 5 jaar werkervaring als communitymanager/contentbeheerder van een social intranet binnen een overheidsorganisatie. Bij voorkeur een organisatie met min. 500fte.
  • Beschikt over minimaal een afgeronde HBO opleiding, op het gebied van communicatie. 
  • Beschikt over minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met contentmanagementsystemen. 

Interviewplanning

We streven er naar de gesprekken te houden in de 2e helft van week 2. Houdt hier rekening mee!

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 sep 2024    Expertise: Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Zeeland    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: Monteur
Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)

Onze partners