Interim Corporate Recruiter – regio Meppel #KRTZ5096569

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 juni 2024
Reageren tot 20 juni 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Meppel
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 juli 2025
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 83 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Corporate Recruiter (32 uur) 

Locatie: omgeving Meppel
Startdatum: zsm
Duur: 12 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €83,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 20 juni 2024 om 16:00 uur

Ben jij een ervaren recruiter met een passie voor het optimaliseren van recruitmentprocessen? Wil je een cruciale rol spelen in het aantrekken van talent voor onze organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Doel van de opdracht:

Het doel is om ons recruitmentproces in te richten en te optimaliseren, zodat ons team van vaste krachten dit proces zelfstandig kan voortzetten en verder ontwikkelen. De focus ligt op het aantrekken van gekwalificeerd personeel, het verbeteren van wervingsstrategieën en het waarborgen van een duurzaam recruitmentproces door het maken van processchema’s.

Kerntaken en Verantwoordelijkheden:

Talent Acquisitie:

  • Identificeren van personeelsbehoeften binnen verschillende afdelingen.
  • Opstellen van duidelijke, vindbare en aantrekkelijke vacatureteksten die de missie, kernwaarden en de nieuwe Employee Value Proposition van de organisatie weerspiegelen.

Werving en Selectie:

  • Actief zoeken naar geschikte kandidaten via diverse kanalen, zoals LinkedIn, sociale media, en netwerkevenementen.
  • Beheren van het gehele wervingsproces, inclusief het screenen van CV's, het afnemen van sollicitatiegesprekken en het adviseren over assessments.

Relatiebeheer:

  • Onderhouden van goede relaties met interne stakeholders om een duidelijk inzicht van hun behoeften te krijgen.
  • Opbouwen van een talentenpool van potentiële kandidaten voor toekomstige vacatures, waarbij ook interne kandidaten niet worden vergeten.

Marktanalyse:

  • Adviseren van het management over competitieve en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.

Verwachtingen en Einddoel:

De Corporate Recruiter speelt een cruciale rol in het vormgeven en operationaliseren van de recruitmentstrategie binnen onze organisatie. Het doel is om een goed functionerend recruitmentproces op te zetten dat, eenmaal geïmplementeerd, kan worden overgenomen en verder ontwikkeld door vaste krachten binnen de organisatie. Naast het realiseren van dit einddoel, ben je ook operationeel actief als recruiter met het invullen van zowel vaste als tijdelijke vacatures en zorg je voor een beter overzicht en grip op de inhuur binnen de organisatie.

    Waarom bij ons werken?

    Wij bieden een uitdagende opdracht waarin je een directe impact hebt op het recruitmentproces en de toekomst van onze organisatie. Je krijgt de kans om je expertise verder te ontwikkelen en samen te werken met een gemotiveerd team.

    Interesse?

    Ben jij de Corporate Recruiter die wij zoeken? Solliciteer nu en help ons om het recruitmentproces naar een hoger niveau te tillen! Voeg je motivatiebrief en cv toe aan je sollicitatie.

       

      FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

      • Tarief is all-in maximaal €83,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
      • Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week.
      • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau.
      • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als corporate recruiter binnen een gemeente.
      • Aantoonbare werkervaring met AFAS.
      • In het bezit van een eigen actieve LinkedIn Recruiter Lite licentie.
      • Aantoonbare werkervaring met het zelfstandig opzetten en inrichten van een recruitmentteam.
      • Aantoonbare werkervaring met het zelfstandig inrichten van een ATS (Applicant Tracking System).
      • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met personeelsbemiddeling binnen de overheid.
      • Aantoonbare werkervaring met het werken i.s.m. een inhuurdesk (DAS platform).
      • Minimaal 15 jaar ervaring met personeelsbemiddeling in de breedste zin van het woord.
      • Beschikbaar in de zomerperiode (jul/aug/sept).

      Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

      Geef ook in je CV het volgende aan:

      Datum beschikbaarheid;
      Hoeveel uur per week;
      Vakanties of belemmeringen;
      (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
      Vakantie;
      Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

      Mail deze opdracht:
      Deel deze opdracht:

      Voor jou geselecteerde opdrachten

      Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 sep 2024    Expertise: Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
      Locatie: Zeeland    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: Monteur
      Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)
      Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 29 sep 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruitment support, Recruiter, Overig (Recruitment)

      Onze partners