Interim Medewerker Personeelsadministratie – Utrecht #KRTZ4004212

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 31 mei 2024
Reageren tot 4 juni 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 december 2024
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker Personeelsadministratie (32 – 40 uur) 

Locatie: Utrecht
Startdatum: zsm
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 40 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 5 juni 2024 om 16:00 uur

In de functie van medewerker Personeelsadministratie neem je via de telefoon, e-mail en serviceportaal vragen/meldingen van collega’s aan. Daarnaast komen collega’s bij jou en collega’s langs met vragen/problemen op het gebied van HRM. Denk hierbij aan vragen over verlof, verzuim, declaraties en salaris. In de toekomst ben je ook bezig met het aanvragen van VOG’s, het maken van werkgeversverklaringen en het meedenken bij procesoptimalisaties. Je bent in staat om de vragen zelf te beantwoorden en als dit niet het geval is zet je de vragen door naar de juiste collega. Je informeert gebruikers ook proactief. 

Je dagelijkse werkzaamheden zijn:

  • Beantwoorden van vragen/meldingen via de telefoon en via Teams m.b.t. vragen over de cao, regelingen & procedures en arbeidsvoorwaardelijke wijzigingen;
  • Behandelen van inkomende e-mails;
  • Behandelen van meldingen via het serviceportaal op InSite;
  • Adequaat registreren van de vragen/meldingen;
  • Bijhouden, controleren en verwerken van administratie/personeelsmutaties/declaraties in Profit (AFAS);
  • Zorgdragen voor de juiste toepassing van personeelsregelingen, personeelsbeleid en arbeidsvoorwaarden;
  • Achtervang voor de verzuimadministratie;
  • Controlewerkzaamheden m.b.t. ingediende declaraties waaronder het opzetten van een controlesysteem voor declaraties

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

Vereisten kennis
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker personeelsadministratie;
3. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Office, Word en Excel;
4. Aantoonbare werkervaring met het maken van draaitabellen en het leggen van verbanden in Microsoft Excel;

Wenservaring
5.  Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker personeelsadministratie binnen een politiek-bestuurlijke organisatie in de afgelopen 5 jaar; 
6. Aantoonbare werkervaring als medewerker personeelsadministratie binnen een organisatie met meer dan 1000 medewerkers; 
7. Aantoonbare werkervaring met AFAS Profit.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 sep 2024    Expertise: Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Zeeland    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: Monteur
Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)

Onze partners