Interim Medior Consultant IT – regio Den Haag #KRTZ1569920

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 juni 2024
Reageren tot 18 juni 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 januari 2025
Aantal uur 16 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 85 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medior Consultant IT (16 uur) 

Locatie: omgeving Den Haag
Startdatum: 1 juli 2024
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €85,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 19 juni 2024 om 16:00 uur

Ben jij een enthousiaste consultant met een passie voor het verbeteren van de werkplekervaring? Wil jij een sleutelrol spelen in de transformatie naar een moderne en veilige cloudgeoriënteerde werkplek? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over het project:

In het kader van het projec streven we ernaar onze medewerkers optimaal gebruik te laten maken van de op te leveren producten en diensten. Een van de belangrijkste doelen is om het samenwerkingsplatform, gebaseerd op Microsoft365 diensten, breder en efficiënter in te zetten binnen de organisatie. We willen dat onze medewerkers de voordelen van dit platform beter benutten en intensiever gaan gebruiken. Daarnaast richten we ons op de transformatie naar een moderne, veilige cloudgeoriënteerde werkplek met diverse oplossingen.

Wat ga je doen?

Als Medior Consultant IT ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van het adoptieplan. Je zet een verandernetwerk op en brengt de behoeften van verschillende doelgroepen in kaart om nieuwe adoptiemiddelen te ontwikkelen of bij te sturen. Je ondersteunt bij het opzetten van communicatie en helpt bij de migratie van netwerkschijven naar de MS365 Cloud (OneDrive, MS Teams en SharePoint). Daarnaast voer je interviews met medewerkers uit om kansen en knelpunten in de huidige werkwijze te identificeren.

Belangrijkste taken:

  • Uitvoeren van het adoptieplan: Zorgvuldig begeleiden van medewerkers bij de verandering.
  • Opzetten verandernetwerk: Creëren van een netwerk voor het uitvoeren van het adoptieplan.
  • In kaart brengen van medewerkersbehoeften: Ontwikkelen van nieuwe adoptiemiddelen.
  • Ondersteuning communicatie: Opzetten van benodigde communicatie voor de transformatie.
  • Migratieondersteuning: Helpen bij de migratie van netwerkschijven naar de MS365 Cloud.
  • Interviews met medewerkers: Identificeren van kansen en knelpunten in de huidige manier van werken.
  • Analyseren van samenwerkingsverbanden en applicatielandschap: Begrijpen van de interne structuur en processen.
  • Opstellen verander- en migratieaanpak: Voorbereiden van sponsoren, ambassadeurs, verkenners en medewerkers.

Waarom bij ons werken?

Wij bieden een uitdagende werkomgeving waarin jouw bijdrage direct impact heeft op de werkervaring van onze medewerkers. Je krijgt de kans om deel uit te maken van een dynamisch team dat zich inzet voor innovatie en verbetering van onze werkomgeving.

Interesse?

Ben jij de Medior Consultant IT die wij zoeken? Solliciteer nu en help ons onze werkplek te transformeren en te verbeteren! Voeg je motivatiebrief en cv toe aan je sollicitatie.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €85,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Een afgeronde wo-bachelor opleiding.
  • Beschikbaarheid per 1 juli 2024 voor 16 uur per week, voor de duur van de opdracht inclusief verlengingen.
  • Aantoonbare werkervaring als Consultant Employee Experience, specifiek binnen grote organisaties (100.000+).
  • Ervaring met het migreren van netwerkschijven naar de MS365 Cloud, inclusief OneDrive, MS Teams en SharePoint, rekening houdend met informatiebeleid, samenwerkingsverbanden, medewerkersbehoeften en organisatiedoelstellingen.
  • Ervaring met het opstellen van communicatieplannen en adoptiemiddelen.
  • Ervaring met de ‘Design Thinking’ methodologie en het toepassen hiervan.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 sep 2024    Expertise: Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Zeeland    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: Monteur
Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)

Onze partners