Interim Projectadministrateur – Amsterdam #KRTZ6797850

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 juni 2024
Reageren tot 16 juni 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 december 2024
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 75 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Projectadministrateur (24 – 32 uur) 

Locatie: Amsterdam
Startdatum: zsm
Duur: 5 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 – 32 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €75,- (all-in excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 17 juni 2024 om 16:00 uur

Onze organisatie zoekt per direct een Projectadministrateur voor ziektevervanging. In deze rol voer je de administratie over projecten en ondersteun je de projectleider en projectcontroller. Je voert interne controles uit en draagt zorg voor de financiële afwikkeling van de projecten die we beheren en uitvoeren. Je werkt nauw samen met collega's van de financiële en projectadministratie, controllers en projectleiders.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Zorgdragen voor de juistheid, tijdigheid en volledigheid van de projectadministratie
  • Inzicht geven in de baten en lasten van toegewezen projecten
  • Verwerken en opstellen van facturen, en controleren van geboekte facturen
  • Coderen van facturen voor de crediteurenadministratie
  • Inzicht geven in openstaande verplichtingen binnen projecten
  • Doorbelasten van kosten naar projecten
  • Zorgdragen voor tijdige mutatie van kasritmes
  • Signaleren en rapporteren van afwijkingen op het projectbudget
  • Opstellen van financiële projectoverzichten voor kwartaalrapportages
  • Signaleren en corrigeren van afwijkingen in de projectadministratie
  • Opzetten van kostenbewakingsstructuur in overleg met projectcontroller
  • Voorzitten en opstellen van maand- en kwartaalprojectrapportages
  • Verwerken en controleren van de financiële besluitvorming rond projecten
  • Actieve rol bij de jaarafsluiting van projectadministratie, zoals afsluiten van afgeronde projecten en doorboeken van openstaande verplichtingen
  • Boeken en controleren van transitorische posten
  • Accuraat openen van het nieuwe exploitatiejaar voor projectadministratie
  • Ondersteuning van de financiële administratie indien nodig

Wat breng je mee?

Om deze functie goed te kunnen vervullen, beschik je over minimaal hbo werk- en denkniveau, verkregen door opleiding of werkervaring. Daarnaast heb je:

  • Gedegen kennis en ervaring van projectadministratie
  • Ten minste vijf jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij een overheidsorganisatie of in de bouw/infra/utiliteit
  • Bij voorkeur kennis van specifieke regelgeving voor decentrale overheden, zoals het BBV
  • Ruime kennis van Excel
  • Sterke analytische vaardigheden en nauwkeurigheid
  • Zelfverzekerdheid, flexibiliteit, integriteit en een hands-on mentaliteit

    Waarom bij ons werken?

    Wij bieden een uitdagende tijdelijke functie waarin je een cruciale rol speelt in de financiële afwikkeling van belangrijke projecten. Je krijgt de kans om je expertise verder te ontwikkelen in een dynamische en professionele omgeving.

    Interesse?

    Ben jij de projectadministrateur die wij zoeken? Solliciteer nu en voeg je motivatiebrief en cv toe aan je sollicitatie.

       

      FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

      • Tarief is all-in maximaal €75,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
      • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met projectadministratie
      • Beschikbaarheid per 15 juli 2024
      • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectadministrateur van bouw/infra/utiliteit projecten
      • Aantoonbare werkervaring in het gebruik van Excel en andere spreadsheetprogramma's
      • Aantoonbare werkervaring met het tegelijk beheren van meerdere projecten (noem hiervan een voorbeeld in het cv).

      Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

      Geef ook in je CV het volgende aan:

      Datum beschikbaarheid;
      Hoeveel uur per week;
      Vakanties of belemmeringen;
      (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
      Vakantie;
      Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

      Mail deze opdracht:
      Deel deze opdracht:

      Voor jou geselecteerde opdrachten

      Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 sep 2024    Expertise: Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
      Locatie: Zeeland    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: Monteur
      Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)

      Onze partners