Interim Secretaresse – regio Breda #KRTZ8068399

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 17 juli 2024
Reageren tot 25 juli 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 november 2024
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Interim vacature: Secretaresse (32 uur)

Soort: interim opdracht, inhuur opdracht, tijdelijke opdracht:

Locatie: omgeving Breda
Startdatum: 12 augustus 2024
Duur: 30 november 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Nee, alleen payroll neem contact met ons op om de contractmogelijkheden te bespreken
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 25 juli 2024 om 15:00 uur

Ben jij een klantgerichte secretaresse met het vermogen om op het juiste moment onzichtbaar te zijn? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jouw tijdelijke baan

Als secretaresse ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor het secretariaat van het managementteam. Je werkzaamheden bestaan uit twee hoofdtaken:

Ondersteuning van managementleden:

  • Beheer en bewaking van agenda's
  • Coördinatie van inkomende en uitgaande post
  • Plannen en administratief voorbereiden van vergaderingen
  • Behandelen van inkomende telefoongesprekken
  • Zorgen dat de managementleden optimaal kunnen functioneren

Ondersteuning van portefeuillehouder overleggen:

  • Ondersteuning van het wekelijkse portefeuillehoudersoverleg
  • Opstellen van de agenda en voorbereiden van het overleg
  • Notuleren tijdens het overleg
  • Bewaken van gemaakte afspraken

Samen met je collega’s zorg je ervoor dat alle taken continu worden opgepakt.

Jouw kracht

Je bent een taakvolwassen secretaresse die klant- en servicegericht werkt. Je anticipeert op vragen voordat ze gesteld worden en doorziet snel processen en procedures, zelfs als je de inhoud niet volledig kent. Je werkt nauwkeurig, hebt een hands-on mentaliteit en bent flexibel in het vervangen van collega’s. Je bent uitstekend in het stellen van prioriteiten en het plannen van je werk, en je ziet problemen als uitdagingen die je graag oplost. Digitale systemen en officeprogramma’s, zoals Office 365, zijn voor jou bekend terrein. Je bent communicatief sterk, geniet van notuleren en bent goed in het omgaan met vertrouwelijke informatie.

    Durf jij de uitdaging aan? Solliciteer dan nu en versterk ons team!

     

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur een secretariële opleiding
    • Minimaal 4-5 jaar ervaring in vergelijkbare werkzaamheden
    • Ervaring als bestuurs- of directiesecretaresse in een politiek-georiënteerde organisatie is een pre
    • Goede kennis van en ervaring met kantoorapplicaties, waaronder Office 365
    • Uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal
    • Relevante werkervaring in een gemeente of overheidsorganisatie is een pre

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 sep 2024    Expertise: Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
    Locatie: Zeeland    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: Monteur
    Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)

    Onze partners