Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Management (Administratief), Administratief > Administratief medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wie zoeken we:
Wil jij voor deze gemeente het gezicht zijn binnen het KCC, dan zoeken we jouw.
Wat ga je doen:
Als medewerker backoffice kunnen inwoners en aanvragers bij jou terecht met alle vragen over de fysieke leefomgeving. Jij bent de contactpersoon die de weg weet binnen de wet- en regelgeving en de organisatie. Bij jou staat dienstverlening hoog in het vaandel, je gaat graag met een casus onder de arm op zoek naar antwoorden en oplossingen.
– Je beantwoordt tweedelijns vragen telefonisch en per mail;
– Je helpt aanvragers bij het indienen van aanvragen;
– Je haalt informatie op in de organisatie en verwerkt het in de kennisbank;
– Je adviseert en denkt actief mee op initiatieven;
– Je vertegenwoordigt het team zowel binnen als buiten de organisatie.
Wat zijn de vereisten!!:
- ‘Bring your own device’ is van toepassing..
2. Minimaal in het laatste jaar van of een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van dienstverlening of rechten; - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker op het gebied van het fysieke domein
4.Aantoonbare kennis van (doormiddel van een opleiding) en/of werkervaring met bestemmingsplannen en omgevingsvergunningen binnen een gemeente
Wat wordt er van jouw verwacht:
- politiek-bestuurlijk sensitief,
- besluitvaardig,
- klantgericht en flexibel;
- analytisch vermogen,
- een oplossingsgerichte instelling en oog voor tegenstrijdige belangen.
Wat bieden wij:
- Een opdracht voor 6 maanden
- Een marktconform uurtarief
Wat hebben wij van jouw nodig:
Graag ontvangen wij jouw volledige CV in WORD format, omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten.