Opdracht informatie
Administratief > Administratief medewerker, Administratief > DIV medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Interim vacature:Â Mederwerker DIV (36 uur)
Soort: interim opdracht, interim vacature, inhuur opdracht, tijdelijke opdracht:
Locatie: regio Den Haag / remote
Hybride bespreekbaar: Ja
Startdatum: 1 dec 2024
Einddatum: 1 dec 2025
Optie op verlenging: ja, 9 maanden
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Nee, zie opmerking onder
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w
Â
Reageer zo snel mogelijk, uiterste reactiedatum: 15 november 2024 – 17:00 uur
Â
Functieomschrijving:
Wil jij een bijdrage leveren aan een unieke gemeente in de regio Den Haag? Voor een non-profit organisatie in het publieke domein zoeken we een Medewerker DIV. Je ondersteunt gemeentelijke collega’s en zorg je samen met hen voor een optimale en veilige benutting van de ICT-infrastructuur. Het team is gericht op gegevensbeveiliging en digitale dienstverlening, en biedt ondersteuning aan zowel de eigen gemeente als aan een nabijgelegen gemeente via een dienstverleningsovereenkomst.
Als Medewerker DIV zet je jouw expertise in om het team DIV te ondersteunen en analoge en digitale achterstanden weg te werken. Jij speelt een belangrijke rol in het ordenen en verwerken van documenten, zodat de archieven van beide gemeenten weer op orde zijn.
Waar ga jij je tanden in zetten?
- Wegwerken van analoge achterstanden en verwerken in Decos Join
- Toevoegen van dossierverzamelingen aan 10-jaren archiefblokken
- Ontsluiten en aanvullen van milieuverzamelingen in Decos Join
- Aanvullen van informatie op archiefdozen voor toekomstige uitplaatsing
- Wegwerken van digitale achterstanden en controle van afgehandelde zaken
- Ordenen en opruimen van de archiefruimten van beide gemeenten
Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
Vereisten:
- Afgeronde hbo bacheloropleiding
- Minimaal drie jaar ervaring met het DMS/Zaaksysteem Decos Join
Gewenste Ervaring en Vaardigheden:
- Hbo-opleiding in informatiemanagement
- Minimaal drie jaar recente werkervaring als Medewerker DIV
- Ervaring met werken binnen een gemeentelijke instelling
- Afgeronde cursus of opleiding SOD I
Competenties:
- Goede schrijfvaardigheid en ervaring met het opstellen van beleidsstukken en procedures
- Praktische adviesvaardigheden met een oplossingsgerichte aanpak
- Overtuigingskracht en communicatieve sterkte; je durft aan te spreken waar nodig
- Analytisch vermogen, resultaatgerichtheid en flexibiliteit
- Sterk in prioriteiten stellen en oog voor verschillende perspectieven
- Een gezonde dosis humor wordt zeer gewaardeerd!
Werk jij graag mee aan de toekomst van informatiebeheer binnen een dynamische en maatschappelijke organisatie? Sluit je aan bij ons team en maak het verschil!
Wet DBA: Vanwege het verhoogde risico dat deze opdracht met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie tussen de Opdrachtgever en een zzp’er (indicatie: risico op schijnzelfstandigheid of arbeidsovereenkomst), kan deze opdracht niet als zzp’er worden uitgevoerd. Zzp’ers kunnen wel reageren op de opdracht, maar indien de opdracht aan een zzp’er wordt gegund, is het noodzakelijk dat hij/zij de opdracht uitvoert via een payroll- of detacheringscontract gedurende de looptijd van de opdracht.
Â
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.