Medewerker Omgevingsloket #KRTZ294580

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 mei 2024
Reageren tot 30 mei 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract
Opleidingsniveau MBO-4, MBO
Ervaringsniveau Medior
ZZP tarief € 75 per uur
Branche Gemeente
Verlenging Nee

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wie zoeken we:

Ben jij het visite kaartje voor deze gemeente en een echte professional in het goed afhandelen van klantvragen die binnenkomen via e-mail, telefoon en fysiek aan de balie, dan zoeken we jouw.

 

Wat ga je doen:

  • Het beantwoorden en registreren van klantvragen die binnenkomen via e-mail, telefoon en fysiek aan de balie.
  • Het begeleiden en doorgeleiden van initiatieven naar het juiste kanaal: het doen van een aanvraag om een omgevingsvergunning, het indienen van een voorlopig oriëntatieplan of schetsplan of het indienen van een melding.
  • Werkzaamheden in het vergunningen- en meldingenproces, zoals het verzorgen van publicaties, het beoordelen van de ontvankelijkheid van bouw- en gereed meldingen en het opleveren van monitoringsgegevens t.b.v. het CBS en de interne beleidscyclus.
  • Het begeleiden van de te werven collega op deze nieuwe functie.

 

Wat zijn de vereisten!!:

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar als frontoffice-medewerker, vergunningverlener of vergelijkbare functie rond omgevingsvergunningen;
  • Aantoonbare opleidingen met betrekking op de Omgevingswet (voorheen Wabo) en de Wet kwaliteitsborging voor het bouwen;
    Aantoonbare werkervaring bij een gemeente.

Wat wordt er van jouw verwacht:

  • Je bent resultaatgericht en je hebt overtuigingskracht
  • Je werkt graag samen
  • Je neemt graag initiatief en bent oplossingsgericht
  • Werken onder tijdsdruk vind je geen probleem
  • Je kunt uitstekend plannen en organiseren
  • Je hebt gevoel voor bestuurlijke en politieke besluitvormingsprocessen

 

Wat bieden wij:

  • Een opdracht voor 6 maanden
  • Een uurtarief van € 75,–

 

Wat hebben wij van jouw nodig:

Graag ontvangen wij jouw volledige CV in WORD format, omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Je vakantie plannen

Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 sep 2024    Expertise: Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Zeeland    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: Monteur
Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)

Onze partners