Secretaresse (tijdelijk) – Eindhoven #KRTZ9171730

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 augustus 2023
Reageren tot 8 augustus 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 8 september 2024
Aantal uur 28 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.500 - 3.000 Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Secretaresse (30 – 36 uur) 

Locatie: Eindhoven 
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 oktober 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 30 – 36 uur
ZZP mogelijk: Nee
Projectdetachering mogelijk: Ja,(maximaal bruto is €3030 obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 9 augustus 2023 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een ondersteuner Informatisering & Beheer

Wat maak jij als Ondersteuner I&B?

Je ondersteunt het sectorhoofd en het team van leidinggevenden van de sector:

  • Je filtert en koppelt de vele (mail)vragen aan de juiste personen en bewaakt de voortgang van de beantwoording;
  • Je beheert de agenda van het sectorhoofd, zorgt dat de juiste onderwerpen in de agenda komen van het sectorhoofd of elders in de sector worden opgepakt;
  • Je organiseert bijeenkomsten en vergaderingen, zorgt dat de vergaderstukken compleet zijn, notuleert en bewaakt de voortgang van afspraken en besluiten;
  • Je stelt managementinformatie samen en zorgt voor gedegen rapportage, vastlegging en archivering van relevante informatie conform kaders;
  • Je doet voorstellen ter verbetering van de werkprocessen en administratieve procedures zodat je een optimale bijdrage kunt leveren aan de opgave van de sector.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

Je bent het verlengstuk van het managementteam en het visitekaartje van de sector.

  • Je bent in het bezit van minimaal een MBO 4 diploma aanvullend met een secretaresse opleiding
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een ondersteunende rol bij voorkeur IT
  • Ervaring als secretarieel ondersteuner van midden-/hoger management, in een vergelijkbare omgeving (IT, politiek-bestuurlijke organisatie, vergelijkbare omvang).
  • Weet de juiste prioriteit te stellen
  • Bent sensitief en handelt pro-actief en doortastend
  • Je hebt kennis van en ervaring met het werken met de Microsoft Suite (Teams, Outlook, Sharepoint, etc.;
  • Beschikbaar zijn voor 30-36 uur verdeeld over 4-5 dagen. De functie kan in overleg hybride worden ingevuld maar zeker 3 dagen per week op kantoor. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 36 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 sep 2024    Expertise: Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Zeeland    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: Monteur
Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)

Onze partners