Servicedesk medewerker IT (tijdelijk) – Den-Bosch #KRTZ4593684

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 21 juni 2024
Reageren tot 23 juni 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 8 oktober 2024
Aantal uur 16 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Servicedesk medewerker IT (16 uur)

Locatie: Den-Bosch
Hybride bespreekbaar: Ja
Startdatum: zsm
Einddatum: 2 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 16 uur
ZZP mogelijk: Nee, maar neem gerust contact met ons op om de contractmogelijkheden te bespreken
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: z.s.m, uiterlijk 23 juni 2024 – 16:00 uur

Ben jij een gedreven en communicatief vaardige professional met een passie voor IT en klantenservice? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Medewerker ServiceDesk ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers. Je zorgt ervoor dat de servicedesk altijd bereikbaar is en behandelt verstoringen en vragen met de hoogste prioriteit. Jouw doel is om een efficiënte en tijdige oplossing te bieden en iedereen op de hoogte te houden van de voortgang.

Jouw taken:

Een gemiddelde werkdag als Medewerker ServiceDesk ziet er voor jou als volgt uit:

  • Bereikbaar zijn voor de servicedesk: Je neemt verstoringen en vragen aan en bepaalt de prioriteit van de afhandeling.
  • Afhandelen van verstoringen en vragen: Je verwerkt deze zelf of zorgt ervoor dat ze door de juiste persoon worden afgehandeld.
  • Bewaken van afhandeling: Je zorgt ervoor dat de afhandeling binnen de afgesproken tijd plaatsvindt en informeert medewerkers regelmatig over de voortgang.
  • Communicatie over dienstenniveau: Je houdt medewerkers op de hoogte van (te verwachten) afwijkingen van het afgesproken dienstenniveau.
  • Administratie: Je administreert alle gegevens die betrekking hebben op verstoringen, vragen en bestellingen.

Kennis en vaardigheden:

Tijdens je werk maak je gebruik van de volgende tools en methodieken:

  • Microsoft Office en Office 365
  • Werkplekmanagement met Intune
  • ITIL V3
  • Servicedeskvaardigheden
  • Professionele e-mailcommunicatie en registratie
  • Werken met Topdesk

Wat wij bieden:

  • Een uitdagende functie binnen een dynamische en professionele werkomgeving.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Ben jij de klantgerichte en IT-vaardige professional die wij zoeken? Solliciteer dan nu en maak het verschil als Medewerker ServiceDesk!

     

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:.

    • Leergierig en communicatief sterk: Je bent een aanpakker die graag nieuwe dingen leert.
    • Opleidingsniveau: MBO+ niveau.
    • Ervaring: Je hebt ervaring als medewerker servicedesk of junior systeembeheerder. Ervaring binnen een overheidsorganisatie is een pré.
    • Beschikbaarheid: Je bent beschikbaar vanaf 8 juli op woensdagen en vrijdagen op locatie.
    • Intakegesprek: Je bent beschikbaar voor een intakegesprek tussen 26 – 28 juni.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 24 okt 2024    Expertise: HRM medewerker, HRM adviseur, Overig (HRM)
    Locatie: Middelburg    Uiterste reactiedatum: 19 okt 2024    Expertise: Organisatieadviseur, Management (Project management Ondersteuning), Overig (Project management Ondersteuning), Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 21 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Overig (Projectmanagement), Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 21 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Financieel), Overig (Management & Consulting), Overig (Financieel)

    Onze partners